zondag 14 juni 2015

Elvis de Pelvis

Lola moest voor het eerst naar een jongensverjaardag. 
Een jongen begot, wat moest ik daar nou eens voor kopen? 

Na heel wat wikken en wegen tussen zelfgemaakt en iets gekocht, besloot ik om een turnzak te maken met een geflockte naam erop en een paar gekochte cadeautjes erin, voor de opvulling. Altijd leuk, een cadeau IN een cadeau!





Hoewel mijn stoffenkast boordevol zit, heb ik bar weinig jongensstofjes.
Maar deze vond ik wel leuk voor een cute roodharig mannetje. 
Het blauwe ruitje voor de binnenkant past helemaal bij de cowboys.

Met een naam als Elvis, moet de foto een beetje muzikaal gemaakt worden, toch?



...en gevuld!



Ik doe dat eigenlijk bijna nooit, iets zelf maken voor een verjaardag. Omdat ik dan denk dat de ontvangers zoiets maar cheapo vinden. Maar van Elvis en zijn ouders was ik bijna zeker dat ze een zelfgemaakt cadeautjes wel konden pruimen. En inderdaad, ze waren er helemaal weg van! 
Dus dat gaan we nog doen! 

Happy birthday Elvis!


3 opmerkingen:

  1. Heel leuk zo een cadeau voor een cadeau (in te pakken). En wat een coole naam heeft dat manneke dat kan niet anders dan nen toffe zijn. Leuk stofje koos je.
    Lieve groetjes,
    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geef bijna altijd zelfgemaakte cadeautjes :-), gewoon, omdat ik dat veel leuker vind om te geven :-). Super leuk stofje ook!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha 'cheapo'. Tof cadeau! Ik vind zelfgemaakt soms wel moeilijk. Maar bij mensen waarvan ik weet dat ze het appreciëren, geef ik wel iets zelfgemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen