maandag 17 juni 2013

Labeltjes - maar dan anders

Ik heb al jaren dezelfde labeltjes voor aan mijn zelfgemaakte kleren, en buiten het feit dat ik ze wat beu aan het worden ben, zijn ze ook bijna op, dus het was tijd voor iets nieuws.

Nieuwe labeltjes ga ik ook nog (ergens anders) bestellen, maar nu kwam ik een paar weken geleden hier terecht en bestelde meteen teen en tander.

Waar ik echt heel erg blij mee ben, zijn de gepersonaliseerde knopen in 6 verschillende kleuren.


En zo ziet u meteen ook eens mijn echte naam.....die hier eigenlijk geheim moest blijven...oh well....

Ze waren net binnen toen ik de raketjurkjes maakte, en laat die blauwe knoop nou echt exact dezelfde kleur hebben dan de jurkjes, dus daar kwamen de eerste twee al op. Ik heb eerst een lintje aan de zoom genaaid en daarbovenop een knoop.


Ik bestelde ook kaartjes om aan een zelfgemaakt cadeautje te hangen. Heel jammer dat ze geen rode kaartjes meer maken omdat daar te weinig vraag naar was, want die wilde ik eigenlijk het liefst (en ze staan wel nog steeds op hun site). Nu heb ik blauwe gekregen (die zijn een beetje saai vind ik) maar ik kreeg er wel gratis en voor niks een heleboel beige/roze kaartjes bij. Nice.


Moet nog een leuk touwtje kopen om het mee aan het kledingstuk te bevestigen, maar tot die tijd doen we het zo.

En als laatste: instrijkbare naamlabels voor Lola haar jassen, vestjes, tassen en andere dingen die altijd overal blijven slingeren op school.


Je kunt voor alle producten kiezen uit heel veel fonts en zelfs een eigen lettertype is mogelijk. Het is echt goede kwaliteit en een goede service. Een aanrader!
(en nee ik word niet betaald voor deze reclame ;-))

14 opmerkingen:

  1. Ah, ik zie het al. Binnenkort kan ik mijn eerste bestelling op je webshop plaatsen ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik reageer dan wel niet meer zo vaak maar lees nog wel steeds je blogs. En blijf me verbazen over wat je allemaal maakt. Zo onwijs te gek!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief! Hoe is het met je? Vind het nog steeds jammer dat je gestopt bent met bloggen...

      Verwijderen
  3. Super leuk! Breng je ze mee naar het naaiclubje? Dan kunnen we er gezamelijk naar kwijlen ;). Ik ben echt benieuwd om ze in het echt te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow!
    Wat mooi allemaal!

    Ik ga meteen kijken waar je het hebt laten maken.

    De space-stof heb ik ook maar tot op heden nog niet meteen iets mee gemaakt.Ooit voor een quilt met een verhaal denk ik.

    En dit is een tikkeltje genant: onze kat heet Lola. (sorry) Je kan haar zien op mijn blog:
    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/2013/02/lola-at-royal-academy.html

    Als je ooit een labeltje te veel hebt, zou ik het heel graag krijgen om op haar kattenhuis te naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Brigitte, hahaha stuur je adres maar hoor, dan stuur ik je een labeltje op! Of een paar, als je er meer wilt. Kattenbandje met naam op? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf allemaal zeg, die knoopjes zijn tof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die zijn superleuk geworden allemaal zeg!
    En wat maak je toch ge-wel-di-ge dingen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, supertip van de knoopjes! Ik ga er ook meteen bestellen - niet alleen voor op naaisels, maar voor allerlei andere dingen. Lijkt me ook super om cadeautjes in te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh die knoopjes (die wil ik ook ) blijven die kleuren goed zitten? (ze gaan niet af bij watercontact)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor de kleur blijft perfect! Ik ben er echt superblij mee, het staat zo leuk op een kledingstuk!

      Verwijderen