woensdag 17 oktober 2012

KCWC - the end

Het beloofde rokje.
Ik dacht ik wacht nog een dagje af want misschien is Lola alweer beter voor de fotoshoot van het plooirokje, maar helaas. Ze is al 2 dagen thuis (en ik dus ook) met koorts, snot, poeperij en hoesten. Dus we doen het weer even zonder het mupke.

Wat ik eergisteren deed, en wat ik hieronder weer doe, die setjes leggen, doe ik na bijna elk gekocht kledingstuk of nieuwe lap stof. Kijken wat er allemaal bij kan. Is zo leuk om te combineren!

Dit rokje heeft echt eindeloze combimogelijkheden. Er zit rood, zwart, blauw, groen, geel en wit in. Toch vind ik hem het leukst met rood, geel of zwart, dus dat is al wat u te zien krijgt.

Het patroontje is gebaseerd op het A-lijn rokje van Mme Zsazsa.
Ik heb het bovenste stuk 2x zo breed genomen en de rok wat minder breed. Ook weer een blinde rits en knoopsgatenelastiek erin.




Is dit blazertje too much voor een tweejarige?? Heb ik van een vriendin gekregen maar ik weet eigenijk niet goed of ik hem nou leuk of juist niet leuk moet vinden. Hij zat zelfs al -nooit gedragen- in een weggeefdoos maar met dit rokje in gedachten heb ik hem er terug uitgevist. Vond het ineens wel leuk schooluniformachtig staan.

What ya think?

5 opmerkingen:

  1. ¡¡¡ Je!!!! tienes unas ideas fantasticas...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor en feestje en zo gecombineerd kan dat wel vind ik.
    Leuk dat het zoveel combinatiemogelijkheden heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De combi met dat zwarte blazertje ... Me like !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schattig rokje zeg! En met dat blazertje kan het best eens hoor, zeker op een feestje ofzo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk! Heerlijk om zo te kunnen combineren hè :)

    BeantwoordenVerwijderen